Jag = dissad = Trött! -.-

Tjohej bloggen!

Jag är hemma nu och vart hemme i ca 3 timmar sedan repet..jag tycker att dom låtarna vi repade gick jätte bra däremot gick själva "teater" repet så bra..men men det blir säkert bra! =)

 

När jag kom hem typ slocknade jag vid tv jag var extremt trött...och har sovit i ca...en kvart:P hahaha! Jag sitter nu här vid datorn och bloggar och kollar facebook...snart kommer en vän hit så vi får se vad vi gör då! =) Min andra vän däremot jonas...han dissar mig..eller så pratar han i telefon redan..hans mobil kan inte ta emot elelr skicka sms...så han ringer väll nu förtiden istället! men men...dissad är jag! :P

 

Men nu ska jag dra...vi får se om jag bloggar senare ikväll eller inte..jag ska ringa jonas nu och kolla om det är upptaget! :P

Heej då! =)

 

Den gammla headern! min nuvarande är grymt mkt snyggare! Eller hur??

 


haha! Han dissade mig tydligen! Trevligt för han! XD


Kommentarer
Postat av: Jonas

Trevligt för mig? Tack så in i helvete!

2010-05-14 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0