Idag ska jag komma i tid! :D

Tjenare bloggen! :D

 

Nu ligger jag här i sängen och har bestämt mig för att inte komma försent till skolan...jag lyckas alltid komma försent till första lektionen på tisdagar nämligen! :P inte bra inte bra...men men hahah! jag använder fan men men skit offta i bloggen nu för tiden..XD

 

Idag är det tisdag coh vi har typ tusen lektioner känns det som...vi har korta letioner och korta raster fast många lektioner och få raster... -.- efter skolan så ska jag vara med olivia vad vi hittar på vet jag inte men något blir det säkert! =)

 

men nu ska jag försöka gå upp så att jag kommer i tid till skolan vi börjar faktis klockan 8:00 -.-

 

Schemat för dagen!

 

Ha det bra! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0