TRE OCH ANONYM

nu har jag beställt en iphone! ÄNTLIGEN! fast hos tre så jag måste genomgå en nummerflytt tillbaka till mitt ex abonemang -.- och inte nog med det jag råka beställa med 24 månaders bindningstid istället för 18, så nu ringer jag för att avboka den! hehe! jag och iphone är så failade! :P men jag ska självklart beställa om iphonen med 18 månader sen. men vet ni vad det bästa är? dom erbjuder fri surf...och då brukar det jue vara typ till 5 eller 10 gb i månaden, men hos tre är det till 10 gb i månaden men om jag övergår gränsen är det endå gratis jag surfar bara med en lägre hastighet! det är helt fantastiskt!!! :D

 

och jag älskar när jag får kommentarer från anonyma, det gör så att jag ser att det faktis är fler än mina vänner som läser min blogg! tack snälla! =) <3

 

kommer lägga upp ett litet collage senare tror jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0