TÅGKOMPANIET

nu sitter jag då på tåget hem till stockholm..eller nej jag stannar i västerås först om ca 1 och en halv timme...jag åker med ett tåg som liknar upptåget till uppsala...förstaklass självklart! ;) men det är lite irriterande..man har så mkt benutrymme så datorn är så långt ifrån rygg stödet..:P men men...jag ska inte klaga något mer.

 

som sagt idag kommer jag va hemma och städa och så...och imorgon bär det av till åland (om jennifer har bokat biljetterna) annars blir jag fast i väsby..:P det är tänkt att vi stannar till torsdagen som sagt i tidigare inlägg..jag ska klippa mig på fredagen dagen efter...650 spänn kostar det att klippa sig nu..jag börjar faktis bli lite trött på det..men men, hon är en bra frisör! =)

 

just nu sitter jag och chattar med julia om att jag ska klippa mig och hennes vän felicia..(tydligen julias homie) ;)<3 jag kommer fram till västerås 13.45 tydligen och sen bär det av mot stockholm..det blir nog skönt att komma hem! även fast det bara är för en liten stund! ;)

 

När jag kommer hem är det tänkt att jag ska vara med jonna! =) vilket nog blir jättekul ska ni se! =) det var ett tag sen jag träffade henne! :P<3 vad vi ska göra har vi inte kommit på än men det blir väl säkert något med film..brukar bli det..<3

 

men nu ska jag sluta blogga..vi höra sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0