MÄLARHÖJDEN...SENARE NU...PHOTOSHOP

Som rubriken lyder så har jag äntligen fått adobe photoshop cs5 till min lilla dator! =) jätteskönt! Jag använder typ aldrig photoshop så det kan tyckas vara onödigt...men när jag väl redigerar bilder och sånt känns det klumpigt att göra det med någon windows grej -.- så nu skaffar jag photoshop! =) dels för att jag ska göra den ny snygg design till min blogg oxå! ;)

 

Men idag..vad händer...jag ska hjälpa mamma med massa saker och sen ska jag till mälarhöjden för att träffa karin och sova i hennes egna lilla hus! :D dom flyttade till mälarhöjden och vet ni vad? :O dom byggde ett eget hus till henne på tomten..men en liten söt toalett med dusch och tvättmaskin, kök med spisplatta och kyl (tror jag) och sen ja självklart sovrum/vardagsrum! men är man inte avundsjuk? JO DET ÄR MAN!!'

 

Men nu ska jag börja hjälpa mamma! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0