KLAR

ååhhhhh! äntligen börjar min blogg se ut som jag vill att den ska se ut..mycket ljusare och mer höstig...jag kommer antagligen pussla lite med den ett tag framöver...men den är så gott som klar! ;) Tack till denise som hjälpte mig få upp arkiv skiten! XD

 

Så ja..vad hände idag? jag sov jue över hos karin..och vi hade det kul..speciellt när Karin ville kolla på big bang något sånt! :P ganska komiskt program! och vet ni vad? :P jag sydde in min första byxa! XD jag är så nöjd!

men idag kolla jag och karin på tv i typ några timmar...samma program..vem vet mest på kanal 2.

 

jag drog sedan hem och var med Denise som hjälpte mig med bloggen...asså jag kan inte riktigt fatta att jag börjar gymnasiet på torsdag (random) jag känner mig verkligen inte så "vuxen"

 

Imorgon ska jag va med Denise igen..men först ska jag in till stan och köpa en jacka till mig! FAN OM DEN INTE FINNS LÄNGRE!! jag hoppas verkligen att den finns kvar! Men nu ska jag dra!

 

Gammla headern

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0