I GOT IT

Nu har jag vart i stan och köpt min jacka...den fanns i min storlek och jag är jättenöjd med köpet.

Jag sitter nu hemma hos jonas och ska snart ge mig hemmåt. Han ska på kryssning till tallin senare idag så jag ska inte stanna och störa! ;) Jag ska ringa Denise snart och be henne komma ner hit till mig så vi kan gå och lämna saker hos Jonas öberg våran förra matte/no-lärare. Fast jag ska typ bara lämna min körtröja! :P det är lite synd...jag ville nämligen behålla den :/ men jag får väl nöja mig med klasströjan som alla har skrivit under =)

Idag kom min pappa hem från göteborg så nu vill han vara med mig..så jag ska dit och äta middag idag...så jag får se hur jag gör med stackars Denise...

Imorgon ska jag försöka åka in till stan igen och fixa det sista inför skolstarten! =) jag akn itne fatta att jag börjar på torsdag :O jag är helt shockad!

Men nu ska jag tänka på refrängen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0