HEM/ÅLAND

Imorgon bär det då av hemmåt ifrån landet...jag har ganska bra lön hos min farmor..100 i timmen! ;) NAJS! så imorgon bär det av mot väsby...skönt. jag visade även farmor och farfar jackan och dom blev självklart jättenöjda med mitt val och frågade hur mkt den kostade och jag sa 1700 som den kostar..och då sa dom..ja men det är den värd! :P fattar ni vad det betyder? det betyder antagligen att jag har råd med den! :P bidrag hoppas jag..för den jackan kommer snabbt ta slut och jag behöver den..men 1700 är svårt att få ihop..jag behöver som minst 700..jag kanske kan be mamma och pappa om 500 var! :P

 

men imorgon är det hem i en halv dag för att ge mig iväg till åland på söndag! det kommer bli fett najs jue! ;) vi ska stanna tills typ torsdag tror jag och då följer matilda med oss hem till "sverige".

 

men nu vill jag veta om det finns något mer jag kan göra för att tjäna pengar av min farmor och farfar..jag behöver nämligen dom till en viss jacka..om dom inte har lust att betala hela..;)

 

och vem hade kunnat anat att tyson skulle vinna? :O jo JAG! eller nja jag hejade på han som stöd eftersom alla andra hejade på bolt..:P så japp..jag hejade och han van! ;)

 

och en applåd för olsson..jag trodde det skulle gå mkt sämre...men nej då! :D

emma det var synd...men du var emot två väldigt bra med tävlare! :P

 

men nu ska jag dra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0