HAIR AND JACKET´S

Det blir en liten kvällsblogg innan jag bestämmer mig för att gå ut. Som sagt så har jag klippt mig idag och vart i stan med Julia som handlade kläder och jag klippte mig. Jag tyckte själv att det blev snyggt och Julia höll med mig om det (om hon nu talade sanning), så därför skajag lägga upp en bild på det snart.

 

Jag och Julia gick runt i stan i kanske ja..inte mer än 3 timmar men det kändes som om det kanske hade gott 6. Jag hittade även jackan från emilio som jag ville ha (bild längre ner på sidan) jag hitta den i min storlek och så..men hör och häpna..jag gillade inte hur den såg ut :O det brukar inte hända så ofta att jag provar kläder som jag gillar och att dom inte passar. Men ja, nu hittade jag istället en annan jacka som kommer ihandlas imorgon(idag) söndag men mamma i kista. Jag provade den jackan och den satt mycket bättre, men jag kanske behöver sy in den på några ställen, vi får se.

 

Men nu ska jag ge mig iväg ut på en promenad, så ni får ha en trevlig sömn ikväll och hoppas att ni tyckte om hur jag klippte mig (jag vet att några tycker att jag ska ha "långt" hår)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0