EMILIO

japp, nu har jag kollat på mq's hemsida och jag har blivit uppgraderat till silvermedlem! skönt! ;) nya förmåner väntar! :D plus att jag hitta en artikel om emilios nya kläd kollektion..dom går i militärt tema i höst..jag kommer antagligen falla för vissa av plaggen...om det blir för strikt kommer jag vara emot det..men som den här jackan t.ex. jag menar..ge mig den..! :D jag har vart emot svart den sista tiden..men till hösten och så är det skit mysigt att gå omkring i en sådan jacka! =) så den kommer jag antagligen köpa in såsnart som möjligt..vi får se vad dom säljer som jag vill ha..jag känner att det kommer bli in fattig tid för min plånbok nu under hösten..inga fina julklappar till familjen helt enkelt... XD

Kommentarer
Postat av: Asli

Daaamn, that jacket is on fire! That's how hot it is!

hahhaa xD

2010-08-07 @ 12:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0