Vanlig Design!

Så där! nu var det slut på tribute till Gaga..och fram kom min vanliga design! :D
Idag har jag gjort en del av svenskaprovet och jag ska göra klart det imorgon! hoppas att det går bra!
Jag ska även börja med mina fina dagliga inlägg om klasskamrater nu!
So here goes!

!Denise!
Nu föll lotten på Denise alltså...ja vad ska jag skriva? XD
Denise och jag har inte alltid varit vänner. i 4,5,6an var jag en idiot och umgicks med idioter som bara var med idioter..med andra ord inte Denise! <3 Denise är en extremt bra person som finns där för en..förutom på mobil för där svarar hon aldrig! men om jag vill berätta något vet jag att hon kommer lyssna..hon kanske inte kan hjälpa med hon lyssnar och försöker! jag är verkligen glad över att jag fått denise som vän under dom 2 sista åren ungefär!
vi har verkligen blivit bättre vänner och jag skulle inte kunna tänka mig att ha det på ett annat sätt! Förutom sitt fantstiska sinne för vänskap är hon en duktig fotograf och bloggerska! Hon går omkring med sin systemkamera och tar bilder som om hon inte hade gjort något annat under sin livstid!
En av de egenskaperna jag uppskattar mest hos denise (elller ja egenskap och egenskap XD) jag kan verkligen inte vara arg på henne! hon är som ett knytte glädje..alltid redo att sprida den där det behövs! hon vill att dom omkring henne ska må bra och gör allt i sin makt för att ha det så!
så ja...Denise en fantastikt söt/snygg/snäll vän som jag verkligen måste hålla kontakten med under gymnasiet! <3
(Vilken tur att hon oxå kommer gå på rudbeck)
!KÄRLEK TILL DIG DENISE! <3
Så här ser då jag och denise ut en vanlig dag i skolan!
!Taget av rudy!
<3

Kommentarer
Postat av: Denise<3<3

Du är bara för snäll Fedde! Måste skriva ett om dig nu på direkten!!!! Och jag vet att jag är sämst på att svara i mobilen, men jag hör helt enkelt inte:P Men jag finns där i alla fall<3 Kommer sakna dig så otroligt mycket när jag är både i USA och sen under tiden i gymnasiet som vi inte träffas! Vi måste träffas ibland under gymnasiet absolut! Hur ska jag klara mig utan min bästa bloggkompis liksom!?:O<3<3<3

2010-05-31 @ 17:43:14
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0