Valborg / 1 Maj! Sammanfattning! :D

Tjenare Bloggen! Här kommer en uppdatering om vad som hände under Valborg och vad som kommer hända idag! ;)

 

Valborg -

Det började med att jag var hemma med mamma som jobbade hemifrån på förmiddagen och kom till skolan lagom till engelskan! Där hade jag det roligt hade saknat min klasskamrater! :P Vi hade lunch och vet ni vad som hände då?? JO! Vi skulle gå och köpa cider till kvällen då..eftersom jag va sent ute blev det inget starkt..men de e lugnt jag dricker mig endå inte full! Det är ett biggt NO NO för mig! :P Så vi skulle då köpa 2,25 cider vilket är helt lagligt för 15 åringar och uppåt! men nej! hon i kassan sa nej..och det som va irriterande var att vi hade köpt där innan..men men så kan det gå! så ingen cider för våran del! Efter lunchen var det bara Bild och språk kvar och vi fick sluta lite tidigare från språk! Efter skolan stanna jag kvar med några i typ ja 1 timme sen spontant åkte jag till Jonna För att se till så att en av hennes kattungar döps efter mig! :P Vi drog typ direkt till maja och rotebro och började våran valborg där borta..vi kollade på eng rymt bra film.. den hette Law Abiding Citizen! Den måste ni se! Det va itne så mkt mer som hände som jag orkar skriva så! :P

 

1 Maj -

Åkte hem från rotebro till Väsby! USCH! men men jag skulle ta bussen från station men då helt plötsligt åkte pappa förbi så jag blev upplockad av han istället! ;) Najs! När jag kom hem så ville jag se överaskningen jag hade fått av han! Vet ni var det va? jag ger er en ledtråd det börjar på A och slutar på vatar! ;) Jag fick nämligen filmen Avatar! typ enligt mig den bästa filmen på jorden!! :D och enligt många andra! så vem vet jag kanske knarkar den ikväll! :P Men först ska jag till Min syrras föreställning! ;) 

 

Men nu måste jag åka iväg! Hörs senare!

 

I LOVE AVATAR!!! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0