Happy Birthday! :D

Tja Bloggen!
Idag är det den 6 maj vilket innebär att mamma fyller år..så idag ska vi på restaurang och fira henne! :D kul kul säger jag! :D synd bara tt jag missar 4,5,6 konsert idag! men men!
Det är lite lustigt med sidan på mammas släkt mamma fyller år den 6 och hennes bror den 7 mormor den 16 och morfar den 17 alla i maj! :P Lite roligt..;) Alla killar med 7 jag själv fyller jue år 7 juni och min syster 6 mars! :D Perfekt jue! :D
Jag tänkte även skriva att jag har insätt att snart börjar jag på rudbeck! :D Jag kan inte tänka mig det! :P
Jag vill tacka dom som har fått min röst att bli SÅ MYCKET BÄTTRE!! Det är bland annat mig själv..men sen har vi min musiklärare Mats som jag är skyldig ett stort tack! och sen ett annat stort tack till Jonas i min klass som har fått mig att våga sjunga i rätt oktaver och har på det settet utvecklats mycket! Och sen till Jonna som sjunger med mig konstans så att min röst håller sig fräsch! :D
LOVE YOU ALL!! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0