So happy i could die! (Not)

Nu sitter jag här i min säng och tänker på att det snart är slut för min klass 9m..jag är så extremt ledsen över det samtidigt som jag är glad över en ny start! :D
Jag kommer självklart ha kontakt med dom flesta om jag får som jag själv vill! men dom får oxå ta kontakt annars kommer jag inte orka..för då ser jag dom inte varje dag längre!
Vissa av oss kommer gå i samma skolan..vissa till och med i samma klass! så jag blir inte av med alla! XD
!(Nästan) Alla 9:or i Väsby Skolan! =)
!God Natt på er!

Jag funderar på att börja med en sån där sak som min vän jonna har på sin blogg...du vet att skriva ett inlägg om en i min klass! :D så det börjar jag med...imorgon! XD
!Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0