Smurfpower!

Tja bloggen! :D

 

Idag är det då dax för min syrras avslutnings middag! ;) Dom har temat..."såhär kommer du aldrig se mig igen" ett tema jag tycker är ganska svårt eftersom jag inte vet vad jag kommer göra i framtiden! XD<3 Men jag skulle först vara en avatar men jag kunde aldrig åka in till stan och köpa sminket til det..så jag tänker vara en smurf istället! ;) Ska bara hitta en vit mössa!

vi åker runt 7 och jag är så glad att jag övertalade mamma till att ta bilen..jag menar tänk att åka tåg när man ser ut som en smurf..inte kul inte kul -.- <3

 

Idag har jonna vart här hon sov över eftersom hennes bussar inte gick igår kväll! Men nu är hon på jobbet tror jag!

 

Jag lyssnade nyss på en låt som fick mig att komma ihåg en film som jag själv tycker är grymt bra!

Den heter skicka vidare! och är så otroligt bra gjord..alltså handlingen menar jag då..XD

 

 

Den bara måste ni se!

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: David

Kom ihåg att lägga upp en bild när du e smurf ;)

2010-05-15 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0