Mot Mamma och sen hem och kolla på Avatar! :D

Hej bloggen! Nu ahr ajg vart så duktigt och skrivit nästan 2 sidor på mitt no arbete och ska snart börja med power point redovisningen! Men idag får det räcka eller nej jag kommer nog fortsätta skriva. Men nu ska jag till mamam och hämta min laddare! min mobil total dog och nu måste jag återuppliva den! sen ska jag tillbaka hit till pappa och fortsätta skriva på No:n och sen kanske kolla på avatar!

 

Imorgon blir det filminspelning hos jonas så jag kan itne va vaken jättelänge för då kommer jag inte orka gå upp imorgon! jag ska va där 10:00 på morgonen om han itne har ändrat något! vi får se!

 

Men just nu vill jag att Patrik och min Syster kommer hem så jag kan få mitt efterlängtade Windows 7!! :D

 

 

Snälla! ? Kan jag få!? :/


Kommentarer
Postat av: Jonna ♥

förrädare feffo!! :O

2010-05-02 @ 11:21:57
URL: http://jonkimajko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0