Löften är till för att hållas! :D

Stavas löften så?..XD

 

Nu sitter jag här i min jättesköna säng och ska snart pallra mig iväg till skolan! jag har nämligen lovat 2 personer attj ag ska komma tidigt och då får man fan se till att försöka med det! ;)

Idag är det nog en helt vanlig skoldag så jag ska snart packa väskan med allt som är nödvändigt!

 

Jag har även fattat att det bara är typ 2 veckor tills jag fyller år! det innebär att det bara är typ 2 veckor och 1 dag tills våran slutshow! :O

 

Det blir ett kungligt Firande den 6 Juni tror jag! En dag innan min riktiga födelsedag!

!"VAR HÄLLSAD VON KNORRING"!


Kommentarer
Postat av: V. Knorring

Var hälsad Dahlman! :D

2010-05-27 @ 14:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0