kärlek! :)<3

Jag är så extremt trött just nu...men enda så pigg! Hur funkar det? Men men! Imorgon är det måndag..alltså bara 3 vanliga dagar kvar av grundskolan! :o skit va tiden har gått snabbt nu på sista tiden..eller hur? Vi har en liten sovmorgon imorgon så vi börjar runt halv 10 skönt! Men ja..jag kan inte fatta att det snart är slut jag har gått i den här klassen i 6 år nu...och det känns så konstigt att det kommer ta slut nu :/ en flyttar till Göteborg andra börjar på gymnasium i Arlanda...men dom flesta börjar på rudbek men de är endå en skola på 2000 personer...och vi kommer vara ca 10 av dom! Helt utspridda på skolan! :P Men aja...kärlek till er klasskamrater! (Jag skulle lagt in en bild. Men jag kan inte göra det när jag bloggar vi telefonInternet! ) !God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0