Jonki!! :D

Hej bloggen! :D nu är det så att jag har läst ett jätte fint inlägg på min kommpis blogg!

 

Det handlade då om mig! =) Najs!

 

så here comes for jonki! :D

 

Hon började i våran klass i 8:an om jag inte misstar mig..ingen i vår klass kände henne sen tidigare och jag antar att alla var en aning skeptiska! XD<3 Enligt henne var det första jag sa till henne var mitt namn eftersom det stog för mkt på våran klasslista! =) under 8:an försökte jag börja vara med alla i klassen och jag tror inte att det hade gått om min konstiga vän jonki inte hade börjat! =) Hon har verkligen fått mig att inse att man ska vara sig själv! =)

Lixom att go your own way! :D Hon har alltid vart den hon vill vara och inte påverkats av vad som är inne eller ute! visserligen har hon börjat bry sig om sitt uteseende ganska mycket mer sedan hon började i våran skola! =) Men jag menar hallå...det gör alla! :D

Annars är hon en fantastisk person som gör som hon själv vill, omtänksam om man har problem och vill helt enkelt det bästa för en! En sån vän är alltid nödvändig och jag vet inte riktigt vad som skulle hända om jag var tvungen att lämna henne bakom mig efter min tid på grundskolan! En fantastisk vän är hon som verkligen förstår sig på mig! ett plus är desutom att hon har samma humor som mig! :D

Jonki!! :D

OBS! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0