Jag har typ en iphone fast htc som har typ iphone saker fast htc saker!! :D

Tja Bloggen!

 

Just nus itter jag här och är jättenöjd över att jag köpt surfpaket till min mobil så nu har jag gratis surf! :D NAJS!

Idag fick jag låna matildas nya iphone! Najs säger jag..enda nackdelen var att man inte kan använda penna.. men men alla mobiler kan inte vara lika bra som min! ;) Hehe! Men nu ahr jag köpt ett surfpaket så att jag kan surfa loss och blogga,gå in på spotify, och allt möjligt sånt! :P

Idag har jag vart i skolan..jag kom självklart försent! sånt är jag bra på..men snart är min födelsedags present till mamma hade inget till hennes födelsedag klar! :D Najs! Jag hade jue inget till hennes "riktiga" födelsedag så hon får den senare! :P men om typ 2 lektioner blir den nog klar! =) <3

 

Vi får se vad som händer nu..jag ska käka nått snart och se vad som händer efter det!

 

Jag ska försöka videoblogga idag oxå! Så har ni något att skratta åt oxå! :D <3

Bye Bye säger Fedde!

 

 

EGO!!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0