Hihi..Fuck face! =)

Tjanare bloggen! :D
Jag sitter nu här och pratar med jonas i min telefon..jag hatar det att min mobil börjar muppa sig nu förtiden.. jag menar äntligen när jag har fått surf -.-!
Idag har jag då vart i skolan och haft en ganska chill dag.. :D Det var typ fantastiskt väder..och mysiga raster! :D
efter skolan var jag med olivia..trevligt! ;) <3
jag har dessutom svenska prov imorgon..hehe..vi får se hur det går..jag ska desutom göra ett litet hemligt avtal med en av mina kära vänner som jag tror kommer bli hur fantastiskt som helst om jag får som jag vill!
Men nu så ska jag stänga av datorn..och vet ni vad?..JAG KOM FÖRSENT IGEN!!! -.- Suck!
(Kväll)
Ha en trevlig kväll! =)
(anledningen till fuck face är för att jag diggar det uttrycket nu! :P efter eller vad?? XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0