Hemma hos julia och hämtar nycklar! :D

Tja bloggen! :D

Idag har det då vart det "Stora Wäsby" loppet. Jag och några andra bestämde oss för att gå först..men jag, ante och karin bestämde oss för att springa istället! =)

Vi hann i mål precis innan en timme! Skönt! Kanske VG då! :P

Efter det gick jag, karin och denise hem till mig och duschade! (Tillsammans) ;) hehe!

Sen ahde vi slutshows rep och det gick inte bra! :P men iallafall! ;) Men när det var slut gick jag hem till mig och märkte att jag hade glömt mina nycklar i Julias jacka! Så ajg var tvungen att ta bussen hem till henne..och va tvungen att kuta sönder mig i slutet! men jag hann med bussen som tur är! så nu är jag hemma hos julia! :D

Och nu har jag hämtat mina nycklar och blir hämtad av mamma nu! :D



Fina Julia! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0