Blogg rekord! :D

Tja bloggen!

 

inte så mycket bloggning idag..men imorgon ska det bli nytt blogg rekord..det innebär att det ska bli minst 4 inlägg varav 1 måste vara video! :D

så imorgon får ni det lite roligare!

 

Idag var jag då sjuk! Yippie! kanske inte jättekul..det var inget allvarligt så imorgon blir det dirkekt till skolan igen!

Jag var dock tvungen att gå handledarkursen med mamma idag så att jag kan börja köra så fort jag fyller 16 vilket är den 7 juni! Så nu behöver jag bara fylla år sen får jag börja köra!

kursen tog 3 timmar! fattar ni!! I 3 TIMMAR satt jag där och typ somnade medans en gubbe stod och snackade om massa bilshit! hahaha fatta ni?? som bullshit fast med bil! :D jag typ garvar ihjäl mig här hemma! :P

 

Så ja efter den kursen hämta vi min syrra sen blev det donken till middag..vilket är lite av ett sammanträffande då min kommpis jonas oxå käkade det idag??..läskigt! :P

 

Men nu hade jag tänkt att gå och lägga mig..jag var bara tvungen att kolla min skolmail..!

 

Vi ses imorgon!

 

(gå aldrig kursen! även fast man måste!!)

!XD!

 


För er som har facebook!

Kom gärna och kolla på våran slutshow om ni kan!

!!!SLUTSHOW!!!

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0