TRÖTTNAT

Nu har jag börjat tröttna på sommarlov..jag vill börja skolan!! :D Fatta va kul det blir! jag stör mig faktis lite på att inte behöve gå och lägga mig tidigt för att det är skola imorgon...jag menar jag är trött men eftersom det är sommarlov måste jag plågas och vara uppe och ha tråkigt! :/ Yippie!

 

Idag flyttade även min syster (Natalia 19 år) till göteborg av alla ställen eftersom hennes pojkvän bor där...så ja, jag kan inte riktigt fatta det en..känns som om hon kommer komma hem om några dagar..men nej..inte då! vi kommer åka dit ner under julia..den 12 tror jag. Så jag ska smsa Simon och fråga om han är i göteborg då! :D

 

Men nu ska jag plågas lite mer

God Natt


Kommentarer
Postat av: jennifer, your soulsister ;D <3

hahah jaa du fedde, vad ska man säga? du är en jävligt konstig människa! vem fan saknar att gå i skolan? -.- you freak! <3

2010-06-21 @ 15:01:00
URL: http://jenniferwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0