JAG FYLLER ÅR IMORGON

Asså..jag kan inte riktigt fatta att jag fyller år imorgon! :O Jag har iförsig inte riktigt lust att fylla år..inte det att jag känner mig gammal utan mer det att jag inte ser det speciella i att fylla år! XD <3 men men..presenter kräver jag! iallafall av mina vänner!! sån är jag! sen om jag menar allvar eller inte är en annan sak! <3

 

Idag har jag vart i stan med min kusin och fikat/ätit och köpt saker till mig själv (födelsedagspresenter till mig själv) och student present till min syster! :D

 

Efter det åkte jag hem och började tvätta...och åkte till ica och köpte matsäck till imorgon..vi har heldags rep i kulturhuset och ja..mat behöver jag!

 

Där köpte jag min systers studentpresent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0