JAG ÄLSKAR MIN KLASS

Jag har gråtit typ hela dagen...idag var det skolavslutning och jag grät inte förens jag skulle säga hej då till min mentor Mats! Fan jag kunde inte hålla mig...jag och Mats har inte kommit jättebra överens men under dom sista två åren har vi verkligen blivit bättre väner! Jag ser han som min absolut bästa mentor, jag tycker att han är den största andledningen till att jag preliminärt har kommit in på Rudbeck och jag är evigt tacksam över att han har hjälpt mig så mycket!( Jag älskar fan min mentor ) Just nu är jag hemma hos Louise med nästan hela klassen och ja.. Jag kan inte fatta att det är slut nu! Jag kommer sakna klassen så himla mycket! Jag är verkligen glad över dom här 6 åren vi har gått tillsammans! JAG älskar verkligen klassen = mina klasskamrater och min mentor!!! :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0