DAVIDS LAND

jag har idag vart men Majko, Karin och David på davids land..det va ett jättemysigt ställe som inte låg alls långt bort...det var så att man åkte tåg dit..var inte alls långt.. =)

 

vi började med att äta lunch där och hade det myhsigt utomhus..sen bestämde vi oss för att bada...vilket skulle bli min första gång i svenska vatten för mig iår! :D när vi kom fram till vattnet började de att regna men jag va tvungen att bada så vi alla hoppa i och simmade runt..sen började det verkligen ös regna det va så hilma skönt att vara i vattnet när det regnade ovanför oss!

 

efter att vi batat drog vi oss hem och kollade på en film som heter Solstorm..en svenska film faktis...om en kyrklig sekt uppe i kirunna..man blir faktis rädd av den filmen.. :/

 

Efter filmen bestämde vi oss för att dra oss hem..jag och majko åkte till väsby medans karin drog till mälarhöjden och david stannade kvar på sitt landställe! =) Jag och majko åkte runt lite i väsby för att skaffa mat och fixa med kattungar..allt gick bra och nu sitter jag är med en avslagen majko..som små sover! :P

 

Men nu ska jag dra och blogga på Denise blogg

(inte davids land...men mysigt iaf)

 

!ha en bra kväll/morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0