VÄRME

Shit vad varmt det är alltså -.-jag vet jue fan inte vart jag ska ta vägen...idag är det då min sista dag här i göteborg..jag kommer ta tåget hem imorgon klockan 10.42  tror jag..hehe! jag kommer hem vid 2 och kommer ha ca 1 timme på mig att göra mig klar till att åka till Farmor och Farfar för att fira min Farfar som fyller hela 80 år imorgon!! :D Jag har som tur är internet på tåget imorgon..så jag kommer antagligen sitta och nörda det!! snart åker jag till landet oxå..hehe! på söndag och stannar i typ 6 dagar..först var jag totalt anit att åka..men då kom mamma och mutade mig med att jag får mobiltbredband ...så nu har vi köpt den och jag måste åka dit -.- jag trodde inte att hon menade allvar jue..
Men nu sitter jag och surfar på det och det går jättebra en så länge..vilken tur för mig! :D
Jag är hemma hos min syster och hennes pojkväns lägenhet..den är faktis väldigt fin och stor...den är egentligen bara en 5a med 2 badrum och ett kök..men det är en tvåvåningslägenhet och har därför väldigt stora rum! :D Najs! jag sitter och kollar facebook och msn ska jag kolla snart oxå..=)
Men nu kommer jag börja blogga mer när jag väl har mitt internet..haha!! :D
men ni får ha det så bra
&

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0