TRÖTT

nu ligger jag i lillstugen och försöker typ a jag vet inte vad jag försöker! :/ men en sak vet jag och det är att mina kusiner är typ dom mest morgonslöa som finns -.- jag menar kan dom gå upp någon gång....det är ett under att dom ens är vakna! XD som sagt jag är på landet nu...det är helt okej en så länge..jag tänker försöka hålla mig sain..men vi får se hur det går med det! :P jag har filmen....internet...och tv...det kanske går..sen har jag mobil oxå..så om jag ringer någon svara inte! det är jag som kommer typ prata i 4 timmar samtidigt som jag inte kommer prata uta mest göra konstiga ljud ifrån mig -.- så går det när man är på landet för länge...och vet ni vad? jag fick just reda på att jag har stavat fel på namnet till vårt landeställe hela mitt liv...jag stavar "Ängelsberg" det stavad "Engelsberg" -.- suck...och det säger dom nu...? jag är schockad...
!Nu drar jag! som lollos städare en gång sade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0