STHLM - GBG - STHLM

asså...jag är trött nu..men jag kan verkligen inte sova..men förhoppningsvis blir det en liten stunds vila innan jag måste gå upp och åka till göteborg..hoppas att det blir roligt! :D men det blir det nog..jag ska dit med mina och mina kusiner..lite synd bara att vi åker när min andra kusin från usa precis har kommit hit..:P men men, what to do?

 

idag ahr jag vart med Denise och simona och senare Karin! :D det va så hilma skönt att träffa Denise innan jag åker iväg till göteborg! jag har verkligen saknat henne under denna långa månad som hon har vart borta i..men vi fikade hemma hos mig med munkar kakor och muffins..och sen glass..vi bytte gåvor mellan varandra oxå...Jag fick två jätte snygga tröjor från converse av denise med världes snyggaste påse..okej det va kanske inte så snygg..men jag gillar exklusiva påsar vilket det var! ;) vilken tur att man bestämde sig för att köpa något relativt dyrt åt henne på tenereiffa..annars hade de vart pinsamt! :P av mig fick hon ett armband som påminner om ett hon har..men detta var med mer silvriga detaljer och stenar från vulkanen på teneriffa..jag vet inte hur dom gjorde stenarna men det var ungefär som med bärnsten..:P det tog 1 1/2 år att göra sånna stenar..det gjorde så att dom höll bättre! :P dom ahr typ pressat med massa tungder under så lång tid :P

 

Vi har även pratat med David våran kära (ex)klasskamrat..vi vill nämligen åka till gröna lund någon gång...ett litet gäng ifrån klassen! kul kul säger jag! :D

 

men nu är det typ 4 timmar tills jag ska gå uupp..så jag ska väll börja packa och sen försöka sova..annars får det bli som det blir! :P jag får dygna! XD

 

Ha det bra..jag kommer blogga ifrån göteborg..iallafall med mobilen..men då blir dom oftast inte lika långa och rättstavade..som alla mina andra blir..*host*

 


under min tid i göteborg byter jag header oxå för att kunna göra lite nytt med min design..

 

HA DE BRA

&


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0