SPÄCK OCH PENGAR

Det är vad som kommer hända idag..jag kommer gå och se komisarien späck med David och Rudy och kanske någon till...=) samtidigt som jag ska be mamma om ersättning för middag och lite sånt! ;) okej bara för middag faktis men hons ska se till så att jag har pengar nere i göteborg..jag vill åka dit men när alla åker till grönan på måndag ångrar man sig faktis lite..men denise och David har sagt att dom kan gå med mig igen! ;) Vilken tur att vänner finns! :D igår sov karin över hos mig eftersom jag va ensamm vilket jag tydligen inte var eftersom min syster kom hem..men iallafall! När karin knackade på var även Rudy och David med! :D Vilken trevlig överaskning eller hur? ;) David hade även köpte en HTC Wildfire..den mobilen jag tänkte köpa innan jag köpte en Iphone (som jag inte köpt en) den var faktis en jätteskön mobil, lite ovan vid att hålla den var jag ju såklart men det gick bra! :P jag är bara skit rädd över min iphone som har ett hölje gjort av glas! :S om man tappar den är det = med trasig..men ajg är lite glad att jag köper den hos tele2 för då har jag antaglien någon sorts garanti! :P så ja det blir nog bra...annars får vi väll köpa en försäkring helt enkelt!
Jag ska även höra av mig till simon också eftersom jag hade planerat att träffa han när jag nu är nere i göteborg! :D ska bara kolla vilken dag som passar bäst! =)
Men nu ska jag hitte en tröja jag kan ha på mig! ;) jag köpte lite kläder igår..det blev 5 tröjor och en kalsong! XD minder än 500...jag hade tänkt bränna lika mycket i göteborg också..så jag får vara lite sparsam nu! =) men bio har jag absolut råd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0