SIMON OCH FILO

Hemma hos min syster igen efter en trevlig dag med simon och hanns familj! =) Jag åkte som sagt dit igår..och sov över vilket jag itne hade tänkt först med nu blev det så och det var en jätterolig dag..vi började med att åka ut men en liten gummibåt med motor och åkte runt en kort stund...sen bestämde vi oss för att tävlingsegla mot hens brorsa och hans kommpis! =) vi van 1 av 4 gånger! :P hehe! men jag e inte så bra på att segla! -.- men det var faktis kul...och de erkände jag..så nu måste jag segla med pappa oxå -.- men men...efter det åt vi middag som sussi hade lagat..det var jättegott! =) en av simons småsyskon var väldigt..vad ska man..energisk! men ja..det var helt okej...vi sov över i deras stora båt simon och jag.. idag har jag då vart där oxå...men då blev det mest äta och hjälpa till med lite saker...va på biblioteket som fans nära dom! =) jag åkte sen tillbaka till göteborg centrum och hämta ut min filofax! Jag beställde den från en akademibokhandel igår vid 12.00 och den var framma idag vet 12.00? :O typ grymt bra service! :D jag lägger in bilder på den sen!
!Ha det bra!
och asli! jag visste inte att du skulle med då..men nu vet jag det..och jag skulle aldrig glömma det! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Asli

Förstod att det var någonting sånt.. hihi don't worry, ville bara retas litegrann ;P <3

2010-07-27 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0