SAKNAD

jag har nu insett att det inte är många dagar kvar med mina söta kattungar..snart kommer jonna och hennes familj hem..och då sätter dom upp en annons på blocket där det står att dom skall säljas... :( men men, jag får njuta av den tiden jag har kvar med dom! =)

 

snart blir det full rulle..den 10,11,12 är typ dom tre dagarna jag ser fram emot...den 10 kommer min kusin från texas så vi ska träffa han då på arlanda..och jag ÄLSKAR arlanda..den 11 kommer saknade Denise hem ifrån usa och jag ÄLSKAR denise! sen den 12 åker jag ner till göteborg för att träffa min syster och vet ni vad??  jag ÄLSKAR min syster!! :D

 

och vet ni vad? jag har dessutom kontakt på en av sveriges största musikbyråer..jag ska få komma tid och göra en demo...och ja sen få se vad som händer efter det..! :D

 

det kanske inte har hänt så mkt under den första delen av sommaren 2010..men nu fan..nu händer det grejor! XD

 

NAJS!

vill ni veta vilken byrå det är?? :P dom har en artist som börjar på anna och slutar på bergendahl..han som skrev texten till this is my life..det är han jag har kontakt med!


!sorry för dålig uppdatering förresten!

 

ska försöka bättra mig


Kommentarer
Postat av: Jonna

najs feffs :) haha du kan få köpa en kattunge för 300 spänn om du vill, rabatt för dej :D <3

2010-07-05 @ 22:38:13
URL: http://jonkimajko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0