REA OF MQ

Imorgon bär det av hem rfrån landet...det har gått snabbare än jag trodde och det är jag väldigt glad över! :D så jag ska försöka hinna till kiste imorgon och kolla vilka kläder som erbjuds på rean på MQ! ;) nu när jag har blivit silver kund hso dom måste jag jue bara sikta på guld..men för det måste man ha handlat för minst 8000? :S jag menar oj! jag som tycker min 3000 är mkt! :P

 

men ja..vi får se om jag hittar något..en del av mig vill vänta till den 27 när jag är i göteborg så att jag kan kolla om det finns kläder där..men jag är så jävla rädd att alla storlekar är slut..men dom brukar finnas kvar eftersom dom populäraste är medium och large och jag är x-small! XD och jag menar om jag inte vet vad som erbjuds utan bara ser det som finns i göteborg blir jag jue inte besviken över något! ;) eller hur ganska smart! :D

 

 

så ja..det blir göteborg på söndag! :D jag försökte envisas om att vi skulle boka platser men eftersom min idiot till syster hade skitit i de kunde jag inte heller göra det..och senast min syster ringde var det fullt på tåget..så vi kommer inte få några platser...yippie! -.- tur att man åker med sköna X2000 hem igen...jag skulle inte pallat sitta typ i en korridor! -.- och det tar typ 4 1/2 timme att åka ner eftersom det inte är men X2000 vi åker utan typ inter city.. -.- jag är så besviken på min syster!

 

 

och vet ni vad? jag håller just nu på att läsa den sista boken av twighlight saga alltså så länge vi båda andas..jag har försökt läsa den när alla böcker var populära men gav snabbt upp eftersom jag typ tröttna på bok 2 :P men nu har jag verkligen kommit in i boken och läser och läser och läser! :D så nu har jag köpt alla böcker! :D men i pocket version jag orkar inte med dom som stora feta böcker :P men vet ni vad? jag trodde typ att dom skulle kosta 89 men dom kosta 39 kronor bara! :O sen fick man typ den ena gratis! :P kolla upp det på bokus! det var där jag köpte dom! och inte nog med det...om man typ väljer längre leverans typ 3 dagar! (oj så mkt! ironisk :P) så slipper man betala för frakten oxå! :D skit bra jue! älskar pocket böcker och bokus! :D

bara för det ska jag börja köpa alla böcker jag någonsin velat ha på bokus..jag ahr alltid velat ha alla narnia böcker! i dne nya upplagan! ;) hur mkt kan det kosta! :P (jag kollar det nu vänta lite....) dom va så många orkar inte räkna ihop summan! :P

 

 

men grymt bra sida! har 100 procent respekt hos mig! :D

 

och nu måste jag gå då min extremt trevliga kusin (inge smörande här inte) har tagit med sig kräm till mig! ;) fett gott..han gör det bara för att han vill låna datorn..-.- men jag är tacksam iallafall! XD

 

Men ha det bra

&

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0