PREMIUM

idag har jag vart och kollat på bio med Rudy och David som jag skrev innan! :D den var bättre är vad jag trodde! =)

speciellt i slutet när det var en lång tystnad..och jag kunde inte hålla mig! jag typ började asgarva sen började david asgrava rudy med men jag och david fy fan..jag kunde inte sluta! sen avslutades hela tystnaden med en prutt? :S jag menar hallå!? vem kan hålla sig då? XD inte jag och david iallafall! :P men men!

 

just nu sitter jag och torkar lite försiktigt...det regnar ute..yippie -.- men jag hade lite kul åt att min saknade vän Jonna var fast på någon random väg nere i sverige!? vem vet vi kanske träffas när jag åker ner imorgon! :P jag saknar jonki! vet ni vad? :O i fredags alltså igår när jag åkte hem ifrån landet...då började Halo -Beyoncé på radion..vilket typ har vart min och jonkis låt..alla som snacka skit om den...alltså ja du vi blev typ förbannade! jag tänkte på mina fina stunde rmed jonki..och det kom till och med 1 tår! :D är det inte fantastiskt? så jag hoppas att hon har saknat mig med annars blir jag arg! :P

Men vi kommer nog träffas på grönan på fredag...jag har med väldigt gott resultat fått folk att ändra datum! ;) dom som kan ändra är David,Rudy,Karin,Denise,Jag,Jonna,(Johan) och sen får vi se med lollo och Ante! ;) men erkänn jag är grym på att planera? ;)

 

!Men nu drar jag!


Kommentarer
Postat av: David

haHahAHAHAHAA :D:D

2010-07-24 @ 21:09:28
Postat av: Anonym

aaaw feffs, du är väl för söt :) <3

SAKNAR DIG MED!! jag tänker också på dig när jag hör den låten :D (Y) vi måste ses nu när jag är hemma. onsdag, torsdag eller lördag kan jag den här veckan ;) how bout you? kram,

love you homie :D <33

2010-07-25 @ 22:32:39
Postat av: Jonna

glömde skriva , men kommentaren var från mig obviously/ jonki

2010-07-25 @ 22:33:07
URL: http://jonkimajko.blogg.se/
Postat av: Denise

Saknar dig massor Fedde! Önskar att jag också kunde vara med någon gång, nu ska jag tydligen ut till landet också -.- Hoppas du har det bra i Göteborg.:D<3 Ska bli kul med Grönan på fredag:D<3

2010-07-25 @ 23:01:50
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Asli

Vaddå glömma mig? :O .. Det där sårade mig, lilla feffo. x)

2010-07-26 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0