PENDELTÅG

nu sitter jag på pendeltåget mot Upplands Väsby/Märsta...det är fan skönt att vara hemma i sverige som jag har sagt under typ hela resan till göteborg..men asså det känns verkligen itne som sverige..dom är helt annorlund där nere..och nu förstår jag varför farmor tyckte att min syster skulle ta körkort i Stockholm..dom kan fan inte köra i göteborg..-.- dom har dåligt skyltat med typ 3 centrum åt olika håll..nej fy fan Stockholm förstår sig på turism iallafall! :D Go stockholm! jag vågade aldrig gå fram till Nanne och fråga om henne aoutograf...men men, jag får helt enkelt vara nöjd med den jag redan har! =) eller hur? vissa har ingen alls lixom! :/ Nästa station är Solna...vem vet kanske är det någon mer som sitter på det här tåget som jag känner!? tog någon av er pendeltåget mot märsta idag 14:20?
haha...juste..ni läsare! ni är väldigt dåliga på att kommentera! jag är besviken..som på min röstning här nere...jag fick ett (mycket uppskattat ) svar så nu blir det att köpa en svart iphone 4..det är jag glad åt..men nu får ni se till att börja kommentera på min blogg alltså...annars blir det jue så tråkigt!! XD
SKÅL MINA VÄNNER
&

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0