NATTKATT

nu är dom som ska ta över kattvaktandet här..dom är extremt udda..inget illa menat..men det är dom! :S jag hoppas verkligen att katterna överlever 2 dagar med dom..det känns verkligen som att jag har gjort allt perfekt o

ch att katterna kommer hata att bo med dessa luffare! dom bara sitter där och typ shockar katterna med blixten! Jag vill bara rädda dom! jag menar..nej..usch..jag gillar dom inte..! tror att katterna gillar dom..dom kommer här med sin kasse från ullared..typ dubbelt så stor som en kasse från ikea! :S jag fattar inte att katterna ska bo med dom i 2 dagar...ja menar stackars katt ..den mjaua just och dom bara härma den...jag menar man ska gå och kolla om den har fastnat bakom något! :S jag menar dom nya kattvakterna är kattplågare! :O  stackars katter! jag vet att ni nu tycker att jag säkert bara är avundsjuk som måste lämna över katterna..men nej..verkligen inte! jag menar dom släpper typ in dom i josefs rum...jag menar åhh! och nu mobbar dom den -.- suck! en av dom verkar normal..hon har långa svarta flätor och pratar engelska! :D Go engelska flicka! :D hon verkar vara en bra kattvän! :D typ den enda som bryr sig om katterna! :D läskigt vik ser hon ut att vara! :O haha komiskt!

 

 

men men, nu ska jag sluta klaga..imorgon ska jag ypp tidigt och hämta min kusin på arlanda..kvart över 7 på morgonen kommer dom dit..fatta va onödigt! :/ men men..det blir nog jättebra ska ni se! :D

pappa kommer och hämtar mig tidigt och kör mig till jonna för att hämta sopor! :P sen ja..får vi se hur det blir..dom trodde jue att jag skulle hämtas hemma hos jonna...men nu får dom hämta mig hos mamma istället! jag ska sms nu så dom ser det imorgon bitti! =) jag ska snar ge mig av till bussen..hoppas att den stannar på något bra ställe! ;)

 

!GOD NATT!

&


Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA



du menade olga, hon är typ från ukraina xD

jag tror det löser sig, det är bara två dagar. tack för hjälpen! <3

2010-07-10 @ 23:11:30
URL: http://jonkimajko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0