MÅR ILLA

japp..jag mår illa! jag är så himla nervös inför imorgon...alltså ja..jag vet inte -.- jag har jagat upp mig så mycket och sagt att det är min chans att bli känd..men asså..nej..det är de inte...jag borde se det som en rolig studieresa--om det nu går! :/
så imorgon bär det av..fy fan alltså...så till er som kanske tar samma tåg som mig..sitt inte bredvid mig..jag kan spy..
japp..men vad har hänt idag..jag va hos min farmor och farfar och gjorde det sista jobbet..nu ska jag göra mer och tjäna pengar! :D
vi åt extremt god middag där..mums mums..typ oxfile med färskpotatis med timjan havssalt och chevreost och ja hennes älskade sallad! :D
Efter det åkte jag hem och julia följde med mig till jonna en stund..och nu är jag själv igen! :P

JULIA! OM DU INTE SVARAR OM JAG RINGER IMORGON
FÖR I HE****E

Kommentarer
Postat av: David

LYCKA TILL!!! :D <3

2010-07-07 @ 00:21:21
Postat av: Jonna

jaaa, LYCKA TILL LILLA FEFFS!!!!!!! :D <3

2010-07-07 @ 21:16:56
URL: http://jonkimajko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0