IMORGON

japp som rubriken lyder imorgon (onsdag) är det bestämt att jag ska åka till lionheart international för att börja med grunderna..vi ska prata om vad jag gillar att sjunga och vad jag är intresserad av för genre..sen ska vi kolla tonarter och vilken stil som passar mig osv.osv.! Det kommer säkert bli skit kul! =)

men eftersom det är den första dagen så kommer det inte bli något inspelat..men om han gillar det han hör kommer jag få komma tillbaka en annan gång och sjunga några testlåtar och eventuellt en demo! :D jag är så himla glad! :D

 

Kan ni tänka er..att lilla Fedde/feffo/feffi/feffs har Kristian Lagerströms (han som skrev This is my life till Anna) nummer i min fucking mobil!!! Alltså..jag är helt jävla chockad! :O

 

!självklart kommer jag blogga mer om händelsen!

 

Men idag ska jag till min farmor och farfar och vara snäll och hjälpa till med olika saker

 

:D

 

!Ha en bra dag!

 


UPDATE!

HAN SKICKADE JUST ETT SMS TILL MIG! :O HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: jennifer

lycka till feddi! :D allt kommer gå bra! <3<3

2010-07-07 @ 01:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0