HEM

Idag ska jag äntligen hem! så himla skönt..men av någon konstig andledning ahr jag fått för mig att jag kommer va ensamm hemma tills lördag kväll? konstigt...men jag klarar mig antar jag! :D

jag vet inte riktigt hur långt tid det tar för mig att åka hem...det verkar som att jag inte blir avsläpt i Väsby utan i mälarhöjden -.- så om ni ser en stackars trött kille på tunnelbanan och sen på tåget med en svart resväska på två hjul är det jag som drar den...jag kanske borde investera i en taxi? :P men nej jag måste spara till mina kläd inköp jag har planerat in...är 1600 för mkt för det är det jag funderar på nu? :S jag borde nöja mig med 600 tycker jag endå =)

och ja på måndag ska tydligen några ur klassen till grönan! jag säger bara svikare! och jag har en person jag kan skylla allt på...jag berätta för den personen att jag och några andra skulle till grönan 2 dagar senare kommer den och säger borde inte några åka till grönan...och eftersom jag har lovat att inte gå förens denise är hemma för så snäll är jag! så kommer jag inte gå med dom som går på måndag...men det är lugnt dom kommer ha tråkigt..jag menar jag kommer inte vara där..och jag är en sån person som gör så att alla blir sociala!!! jag kommer vara nere i göteborg och antaligen handla eftersom det är det jag gör när jag är arg/ledsen/sur/besviken/SVIKEN!!! förra gången det hände handla jag för 1300 det bådar inte gott för mina pengar alltså..men vi får se hur mkt det går på den här gången...man jag har fan lovat mig en sak..jag ska sluta vara vänslampa enftersom det är det enda felet med mig...okej..jag gillar inte min näsa heller men jag menar psykiska fel...jag är för snäll! och dom som nu kommer och säger hahah vilket skämt kan ta sig..för dom är itne riktiga vänner då! vet dom inte om hur mkt skit jag har fått ta från typ alla mina "vänner" bara för att jag är så jävla snäll och tror bara det bästa om dom..*"men dom är inte arga, det händer dåliga saker bara" "men jag kan inte sluta va vän med henne nu? hon behöver mig" jag menar skitsnack om dom hade behövt mig hade dom fan inte gjort som dom gjorde...men ajg ska sluta klaga nu...inget av det jag skrev nu har med grönan att göra..det var bara lite saker jag ville ta upp för typ 1 år sen -.- faktum är att det inte har hänt något sånt sedan typ 1 år..och nu kommer grönan och jag blir förbannad helt enkel! men ha en bra dag ni idioter! jag menar det!

!HA DET JÄVLIGT BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0