GRÖNA LUND

japp...nu har jag då precis kommit hem från Gröna lund/David..vi stannade på grönan så att vi var hemma runt 21.00 kanske och efter det gav jag,denise och david hem till david och stannade där ett tag..

 

Det blev en lyckad dag på grönan...vi hade faktis tur med vädret..det skulle regnat men nej..det var regnfritt..och soligt..men på förmiddagen var det helt tomt eftersom alla trodde att det skulle regna sen blev dom bara fler och fler med timmarna! våran favvo åktur var kanske typ extreme som vi åkte typ flera gånger om! :P hehe...lite kö till den dessutom..;) jag åkte även insane för första gången! därför säger jag till min kusin Norea...Den var inte läskig!!! den var rolig men inte läskig! ;) en trevlig åktur faktis..när vi åkte den va det kanske 5 minuters kö..om ens det! :P när karin och johan ville åka på eftermiddagen var det typ 50 minuter...hehe! vilka hade tur? VI!

 

och vet ni vad? eftersom jag klantade till mig när det gäller tele2 iphone grejen..så ja..så har nu alla iphone 4 i sverige sålt slut..och jag kommer aldrig få min -.- det känns som det iallafall!

 

men ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna Lund. =)

2010-08-01 @ 23:46:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0