ENGELSEBERG

nu sitter jag då på landet..och full internet uppkoppling har jag oxå..vi sitter och lyssnar på Train Hey soul sister när han sjunger den live...den suger tycker jag! :P

 

min kusin vill gå och bada men jag och min andra kusin orkar inte...men vi får se..jag sitter nu och lyssnar på sam tsui för jag tröttna på äckel train! -.- men men...jag ska vara här i fucking 6 dagar..sen bär det av mot Göteborg..YIPPIE!! :D jag gillar att åka dit...det känns inte som om man är i Sverige längre!! :P haha! XD eller så är det bara jag som inte har så bra koll över huvud taget...:P men vi får se..förra gången var jag ju där med min familj..men nu är jag där helt ensam..jag kommer alltså inte hitta över huvud taget men förhoppningsvis kommer det gå bra!

 

Jag ska försöka lägga upp ett klipp där jag och Jennifer sjunger Hey soul Sister..men movie maker går typ alltid sönder först! :/

 

Men nu ska jag lyssna på mer musik...ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0