APPLE

jag vet att mina senaste inlägg har vart väldigt mycket om apples produkter och så vidare oh så vidare...men nu kommer det nog inte bli ett på iallafall en dag..jag måste bara säga att jag har bestämt att jag ska köpa en apple dator..en stationär till och med...för då får man med VÄRLDENS skönaste tangetbord"! jag är helt såld på det...visst jag skulle kunna köpa bara tangentbordet och ha det till en vanlig dator...men jag tror det blir att köpa en stationär data från apple..den kommer passa så bra in i mitt nya rumm som jag kommer köpa...jag ska försöka kolla om det finns begagnade datorer så köper jag tangent bordet icke begagnat! :D jag är så hilma taggad på att ha en apple stationär hemma...det är jue så snyggt! jag kan sätta upp den på väggen! fatta va snyggt det hade vart..eller nej på mitt skrivbord...där får det så..men då får jg köpe en väldigt tålig glasskiva så den inte går sönder och datorn åker i marken...men ja..när denna dartor inköpes blir antagligen till jul eller liknande..jag ska försöka sälja min nuvarande dator och köpa en minidator...det som blir över kan jag lägga undan till min apple! =) men alltså..ja vi får se om jag vill köpe an stationär eller om det blir en bärbar!! :P jag menar om jag har en stationär apple kan jag jue ha en minadator oxåå..fast en billigare då  =)
Men god natt på er! snart bär det av hem till stockholm! :D skönt! men kommer sakna att vara i göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0