14:00

14:00 det är runt det klockslaget jag kommer få ett sms av Kristiandär det står om jag skall åka in eller inte..helt ärligt tycker jag att den är ganska skönt att jag kanske inte behöver åka in samtidigt som jag verkligen vill -.-

 

Men ja, jag tycker det är snällt av han att höra av sig om jag ska komma eller inte..så slipper jag komma dit och se att alla studior är fulla med svenska sångerskor...jag hade fått panik!

 

så det som händer idag är att jag kommer sjunga upp typ hela dagen! :D typiskt mig! men men..och om det inte blir något av det idag..(hoppas/hoppas inte) kommer jag senare vara med julia och david tror jag...=)

 

det blir förhoppningsvis en bra dag

 

-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0