HANG ON TO YOUR HAT

nu sitter jag i köket och väntar på att jag ska börja orka packa...imorgon ska jag och jennie ge oss iväg till Åland för att vara där ett par lungnande dagar...förrutom att jag är döds-trött har jag dessutom världens huvudvärk -.- yippie..plus att jag knapt har några kläder att ta med till åland..jag är så extremt klädlös -.- jag borde egentligen lägga pengarna till jackan på "vanliga" kläder..men om jag får som jag vill...så kommer jag få jackan gratis..jag kommer be mamma och pappa om ersättning vilket blir ca 800 plus att jag tänker luska ut en person på 1700 som tror att den köper jackan till mig det blir alltså 2500 kronor som jag kommer kunna lägga på andra klädesplagg som kanske ett par byxor..några tjocktröjor och lite tshirts! :D jag kommer vara så glad när jag har handlat för över 4000 kronor...alla mina problem kommer vara som bortblåsta! :P

 

om jag får som jag vill...annars kommer jag inte få ett skit och då kommer jag bara behöva lägga ut pengar för att få jackan...men vi får se hur det går...jag arbetar så hårt jag kan för att lyckas få min jacka!

 

min huvudvärk har plötsligt släppt (tack till ipren) jag måste nu gå och packa...jösses vad det regnar! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0