Yours Sincerely!

Hej Kära Bloggläsare! Idag har vi återigen tränat på killarnas nummer till slutshowen. Det kommer bli ett väldigt bra och roligt nummer om jag får säga det själv. Just nu sitter jag här med Denise och vi sitter och lyssnar på Anna Bergendahls nya skiva på Spotify. Ganska bra första låt! :P

 

Imorgon är det dax för nationella prov i matte jag känner mig ganska säker än så länge men vi får se hur det blir med det senare ikväll. Jag ska ha med mig en Vitamin Well och en marabou chokladkaka! :D (om det ens finns något kvar tills imorgon) :P

 

Bilder från skolan idag!

Vi hörs Senare! :D


Kommentarer
Postat av: en liten tjej

fin blogg;)

2010-04-15 @ 19:29:19
URL: http://seerahsuper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0