Tja Bloggen! *i'm back!*

Tja bloggen!:D Jag hade inte tänkt att blogga mer egentligen...jag tappade sugen, men jag har så extremt tråkigt nu så jag tänkte börja igen! :D <3

Idag är det då lördag..dom som e fjortisar åker till grönan idag, ni vet första dagen dom har öppet!! ;) Men jag ska inte dit idag, jag tänkte snart ringa karin i min klass och kolla om hon ville hitta på något..jag kände för att lämna väsby för ett tag!

 

Idag åker även min mamma bort och kommer hem imorgon så jag får huset för mig själv!! :D vet inte om jag ska vara glad eller ledsen :/ ensamhet är tråkigt men jag kan jue alltid bjuda hit några! =) Det kännsa nästan som om det är ett längre lov framför mig..men så är det jue inte!

 

Dom är så fula så jag lägger bara upp en miniatyr! :S

Men ni få ha en bra dag så hörs vi senare! =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Vi hade jue kunnats ses, jag har supertråkigt:P<3

2010-04-24 @ 14:37:53
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0