Rudbeck Here i come!!! :D

!! HEJ BLOGGEN!!! 
 
Jag har äntligen fått reda på att jag kommit in på Rudbeck's musikklasser!! Jag är si himla Fu....g glad!! Jag, Jonna och jennifer har kommit in så länge! Vi hoppas att Matilda och Simona oxå kommer! :D JAg lägger in ett video inlägg senare idag!

Idag har jag vart i skolan och vart oraoad för att jag inte hade kommit in på rudbeck..Men nu har jag jag det..så nu behöver jag inte oroa mig! Vi har även haft Nationella prov i Matte och engelska jag är jätte nöjd med medans matte kunde det ha gått bättre i! 

 

Ha en fortsatt trevlig fredag! Tack till alla som läser min blogg! Jag blir jätteglad! Nytt besöksrekord igår igen!! Ni är bäst! :D


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

vad gör du? :)

2010-04-16 @ 16:48:13
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: jennie

men neej fedde det är ju inte alls säkert att jag har kommit in än, jag är ju precis på gränsen så det kan ju lika gärna vara så att jag inte kommer in om någon annan söker dit i omvalet och får mer poäng än jag ju ;P men men vi får väl se hur det blir <3

2010-04-16 @ 17:24:20
Postat av: Denise

Så kul Fedde! Vi kommer gå på samma gymnasium!!!!:D:D<3<3

2010-04-16 @ 18:54:57
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0