Jag förbannar den dagen jag gick med på detta! :P

Tjenixen bloggen! Ja..jag sitter här och är allmänt lycklig, det har vart en bra skoldag, inget har typ hänt! Det började med slöjd, då jag satte min extremt grymma idé i verket, sen hade vi musik då satt jag och käka glassen twister! Hör och häpna första gången jag åt den! :P Till och med denise hade ätit den. Då är det inte bra! ;) <3 (jag älskar dig denise) Vi hade sen so och lunch och sen var skoldagen slut.

Men vi fick inte gå hem, nej alla 9:or skulle sammlas i kulturhuset och kolla på film i "våran" biograf! filmen vi såg heter The Pianist. En extremt bra film om du frågar mig sorligt nog hade jag sett den innan (ungefär 5 gånger bara! :P )

 

Förutom det har dagen vart välldigt tom, inget har hänt! Jag har tagit det lugnt och tvättat, jag ångrar seriöst den dagen jag gick med på att tvätta mina egna kläder! :/ men aja..nu är det gjort!

 

 

Så mycket att tvätta, varför köper jag mer? :S

 

Idag kommer det även ut ett videoinlägg tror jag/hoppas Jag, vi får se om jag hinner! :D

Men nu har jag en tvättmaskin att tömma så vi får höras senare! Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha jaa du Fedde det va inte bra att du inte ätit Twister innan:P<3 Haha älskar dig och dina kommentarer under filmen idag:D<3 Så komiskt:) Men det roliga var att allt var verkligen sant om filmen;)<33

2010-04-20 @ 21:10:36
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0