Hemma hos Jonas!

tja bloggen! just nu så är jag hemma hos jonas! vi sitter och lyssnar på crapy låtar på spotify! eftersom jag är social tänker jag inte blogga skärkillt länge! Idag har jag då vart i skolan som första lektion hade vi mattenationella prov, jag hoppas att det gick bra men jag vet itne riktigt hur det gick, efter det hade vi musik och sen lunch, sen hade vi bara svenska och sen slutade vi! NAJS!!
idag ska jag typ bara vara hos jonas sen ska jag hem och typ inte göra så mycket...kanske ¨något roligt på tv? om ni vet något skicka gärna en kommentar så jag blir informarad! :D <3


jonas i körsalen! :D

Ha en bra dag!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

önska att jag avar lika bra vän me dig som jonas ee!! <3 // ..:D du vet nog ;)

2010-04-22 @ 20:52:27
Postat av: Julia

hörrööö vad hände med min poesi !!! ;) <33

2010-04-22 @ 22:09:07
URL: http://juulliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0